24 Ağustos 2010 Salı

ne yapsam

günaydınnnnnnn
ne kötü bir uyku yaşadım bu gece. acayip derecede migrenim tuttu.hala gözlerimi açamıyorum. benim minik kuzuda sağolsun erkenden kaldırdı beni. sabah uykusunu hiç sevmiyor.ablasını da bıraksam 1 e kadar uyur.
yemeğin adını koysam, evi toplasam, kızların kahvaltısını hazırlasam,offffff
ee ne yapsam akşama ya. hergün yemeğin adını koyana kadar mahv-perişan oluyorum ben.ne yapacağımı bulsam da ev işlerine girişsem artık.
herkese çok güzel bir gün diliyorum

1 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

Gökçecim günaydın tatlım
geçmiş olsun zordur miğren allah yardım etsin
yemek bence güzek bir mercimek çorbası yap
yanına sitemde köz patlıcan kebabı var ondan yap hatta o tarifimle yarışmaya katıldım begenirsen birde oy kullan canım :))
yanına bir pilav ayran birde karpuz oh tamamdır işte
hadi kolay gelsin sana güzel bir gün olsun