27 Kasım 2010 Cumartesi

Kadınlara Sormuşlar :)


ARAŞTIRMA:
Uluslar arası ölçekte bir kadın araştırması yapan sosyolog,
dünyanın çe...şitli ülkelerindeki kadınlara bir soru sormuş.
_Kocanızı başka bi kadınla yakalarsanız ne yaparsınız?
soruya ülkelere göre verilen yanıtlar ise şöyle olmuş…
_İsveçli:neyimi begenmedigini sorarım
_Rus:evi terkederim
_Fransız:sesimi çıkarmam,sevgilimle gider beni teselli etmesini isterim.
_İtalyan:kadını vururum.
_İspanyol:kocamı vururum.
_Yunanlı:her ikisini vururum.
_Türk: benim kocam yapmaz!!!

5 yorum:

Gülcan dedi ki...

BENİM KOCAM YAPMAZ MI ÇOK KOMİK.BU DEVİRDE KİMSEYE GÜVENMEYECEKSİN DEMİŞLER.

medura dedi ki...

:D

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

:)) işin gırgırında o sosyolog bence :)
Fakat biçok kadın bile,göre sineye de çekmiyor değil..
Yapmaz benim eşim veya erkektir yapacak tabi diyen çok var etrafta :P

Limonlu Kek dedi ki...

Yapmaz, yapmaz bizimki de yapmaz :) Bu arada güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, hep birlikte nice yıllara inşallah, sevgiler...

Gökce dedi ki...

yapmaz canım:) benim ki de yapamz:)
hepinize değerli yorumlarınız için, blogumdaki yazıyı okuma nezaketiniz için teşekkür ederim