21 Mart 2011 Pazartesi

vitamin amca mikroplara karşı

  Ankara'da çocukla ne yapılır nerelere gidilir ne aktiviteler var yazmak istiyorum bundan sonra.ilgilenenlere duyurulur.
bu ara sık sık tiyatroya götürmeye çalışıyorum çocukları. genel olarak o kültürü alsınlar erken yaşta istiyorum.

 bir süre önce davetiyeleri okulumuz tarafından gönderilen tiyatro gösterisine gittik. keçiören necip fazıl sahnesinde.
 sağlık bakanlığının ilköğretim okulları için hazırlattığı süper bir tiyatroydu. şu an nerde oynuyor yada gösterimi var mı bilmiyorum ama biz ailece çok eğlenerek izledik.istifademiz bol oldu.

genel olarak oyuncuları çok başarılı buldum. ellerinize sağlık.
sabırsızlıkla tiyatro bekleyen kuzularım::))

tiyatro sonrası dondurma faslı1
tiyatro sonrası dondurma faslı2
tiyatro sonrası dondurma faslı3  bu da bizim tatlı oğluş, kadim  ve sıkı dostum hilalimin oğluşu mert bey

apartmanımızın haşarı ve bir o kadar da tatlı oğluşu mehmet ali bizim evin tabiriyle bebet ali

1 yorum:

tosyalı dedi ki...

leblebi şekerleri çok tatlılar