17 Ağustos 2011 Çarşamba


İYİ Kİ  DOĞDUM  BENNNNNNNNN


vayyyy 32  oldum şimdi ben öyle mi.....oysa gençlik yaşlarımda ne kadar yaşlı gelirdi bana 3olu yaşlar. oysa hiç öyle değilmiş en güzel zamanlardanmış belki de...saçımdaki beyazlara inat gencim ben daha:))
herşey bir yana en güzeli bu yaşa kadar bomboş gelmemiş olmak. ellerim bomboş değil 30lu yaşlar...sıcak bir yuvam, sevdiğim bir adam ve 2 harika yaratık var yanımda...beni seven annem ve babam, canım kardeşim ..güzel dostlarla geldim..acı tatlı hatıralarle.doldum geldim..keşkelerim çok az benim...istediğim mutlu olduğum bir hayatı yaşıyorum.BUGÜN OLSA BİR ÇOK ŞEYİ AYNI YAŞARDIM DİYORUM..
iyi ki doğurdun beni annemmm.
iyi ki doğdummmm bennnnnn..

9 yorum:

medura dedi ki...

Allah sevdiklerinle huzurla, sağlıkla uzuuun bir ömür nasip etsin :)

zehratrk dedi ki...

doğum günü kutlu olsun gökçecim.insan hayatında memnun olması herzaman olan bişey değil çok şansşlısın maşallah...

musqat dedi ki...

Nice nice güzel yıllara yaşlara çok hayırlı bir ömür diliyorum Gökçe..
yeni yaşın kutlu olsun..

içimizdeki karnaval dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun , iyi ki doğmuşsun iyi ki böyle harika bir yuvaya sahip olmuşsun ..Nice nice yıllara

mndlna dedi ki...

İyi ki doğdun. Allah uzun, mutlu huzurlu ömürler versin.

yeşim dedi ki...

canım benim Rabbim hayırlı yaşlar versin ömrünü bereketlendirsin.en güzel amellerle defterin dolsun.doğum günün kutlu olsun....canı gönülden çok çok öpüyorum.sevgilerimle...

Gökce dedi ki...

doğumgünümdü bugün...
buruktum biraz ama hepiniz mesajlarınızla ve telefonlarınızla çok mutlu ettiniz beni...
hepiniz iyi ki varsınız...
iyi ki bir döneminde girmişsiniz hayatıma.
herkese teşekkür ederim.

Gökce dedi ki...

medura ablam benim sağolasın...aminn diyorum güzel duana

zehra canım sağol. Allah herkese hayırlı bir yuva nasip etsin..mutluluğunuz daim olsun.

musqat teşekkür ederim tatlım. inş güzel bir yaş olur.

karnavalım sağol canım..hayırlı ömür cümlemize inşaallah

mndlna sağolasın, güzel duana da aminnnler

yeşim ablam aminn. ben de seni öpüyorum canım gönülden

Gökce dedi ki...

bu blog alemi ne güzel değil mi....sevinçler üzüntüler bir başka güzel paylaşılıyor. hepinize çok teşşekkür ederim