4 Ocak 2012 Çarşamba

neler oluyormuş leblebilerde bakalım

 herkese iyi akşamlar efenimmm
ara ara yazma hevesim gelse de ne fena ki çok çabuk kaçıyor.mevsimden midir nedir bilemiyorum ama üşengeçliğin tavanlarında dolaşıyorum bu aralar.bir de kol ağrım beni öldürüyor zaten..boynumda fıtık var ama şu an hayatımı ciddi ciddi etkiliyor, öyle ki sağ kolumla çanta taşımayı bırak,yemek bile yiyemediğim zamanlar oluyor. şimdi dört gözle Dr. Erkan Mirzaoğlu beyin Ankara ya gelişini bekliyorum. inşaallah vesile olur da şifa bulurum...

işte böyle bu aralar bizim evde olan biten bu..herkes döngüsel işinde gücünde..küçük kuzu tam bir felaket şu an şişleri ile örgü örüyor, demek ki hamaratlıkta anneannesine çekecek..büyük kuzu odasında ödev yapıyor, genelde de oda kavgası oluyor zaten. inşaallah büyüyünce bu tarz kavgalar biter..

bilgisayar odasında çalışma koltuğu duvarımı acaip bir  şekilde çizmiş. ne yapsam ne önerirsiniz. kendi kendime duvara duvar kağıdı yapabilir miyim acaba..o konuda her tür değişik fikre ihtiyacım var..




işte böyle geçiyor günler...
tarihler değişiyor..
çocuklar büyüyor..
her gün bir adım daha yaklaşıyoruz en sevgili dosta..
her gününüz bir öncekinden daha güzel olsun....

1 yorum:

medura dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun. Benim kolumda ağrım olmadı ama bir günde boynum resmen kilitlenmişti. Hemen ertesi gün doktora gittim, fizik tedaviye yönlendirdi ve çok iyi geldi. Sana da Allah şifa versin Gökçe'cim.
Duvarda bordür kağıt kullanabilirsin ya da bugün gördüğüm birşey geldi aklıma, aşağıdaki linki paylaşmak istedim:
http://design-milk.com/ixxi/

İlla ki o firmayı bulup yaptırmana gerek yok. Tanıdığınız bir mobilyacı varsa ya da marangoz atölyesi, duvara laminat bir pano yaptırabilirsin; notlar yapıştırıyorsan, mantar pano olabilir. Laminat pano resimdeki gibi karalerden müteşekkil ve farklı renklerde çalışılabilir. Kare yerine üçgen veya altıgen de olabilir. Hatta düzgün bir dikgörtgen sınırı olmak zorunda değil. Bütün duvarı da kaplayabilirsin ya da organik bir şekil gibi sınırları girintili çıkıntılı olabilir. Mesela 3. resme bak; beyaz karelerin olmadığını düşün, duvarda rastgele dağılmış bir şekil. Sadece sandalyenin sırt kotunda olabilir, küçük bir pano. aklıma geldi ama pratik mi bilmiyorum. Kağıttan daha ekonomik değil tabi.