28 Şubat 2012 Salı

23 nisan kutlu olsun( erken mi oldu ne)

19 mayısın statlarda kutlanmayacak olması ne kadar büyük tepkilere neden omuştu hatırlarsınız...ben açıkçası kendi lise zamanlarımı düşündüm ve dedim ki ''evet sıkıcı çalışmalardı'' o yıllarda hiç sevmezdim açıkçası...ama nerde kutlanacağı beni çok ilgilendirmiyor da kutlanıyor olması ilgilendiriyor...son zamanlarda büyük illerde şöyle bir uygulama gelişmiş...ilkokul sınıf öğretmenleri çocukları hiçbir şekilde 23 nisan kutlamalrına hazırlamıyorlar..artık bunun için dışardan kiralanan özel eğitmenler var..bir öğrenciden aylık çalıştırma için 20-40 lira gibi fiyatlar istiyorlar..onu tutuyorsunuz paranız varsa ...tabii birde kıyafet parası var.sonra çocuğunuz zor zahmet 23 nisanı kutlayamıyor...yada dışarda 3-4 saat ayakta dikilerek müdür konuşması,,öğretmen konuşması,,şiir dinleme gibi sıkıcı bir iş olarak algılıyor bayramı...oysa herhengi bir oyun oynayacak çocuk dört gözle bekliyor bayramı,,heyecanla dopdolu...

şimdi diyorum ki öğretmen arkadaşlarım..
siz ilkokul çocuğuna bayram heyecanını yaştmazsanız  ilerde ki bayramlarda pek bir şey beklemeyin o çocuklardan milli değerler konusunda....


ilkokul öğretmenim sn Mehmet Özmen ve tatlı arkadaşım Semra Yalmancı  başta olmak üzere  hala deli gibi çocuklara 23 nisan gösterileri hazırlamaya çalışan tüm öğretmen arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.iyi ki varsınız.....

Hiç yorum yok: