30 Mart 2012 Cuma

hastayız biz:((

anneler bilirler, hastalık demek çocuklarının hasta olması demektir..kendinizde ki her tür hastalık küçük geçici önemsiz olarak nitelendirilirken ,çocukların en küçük hastalıkları dahi çok ağır hastalık kategorisine sokulabilir..

bir kaç gündür bende ki  kırgınlık halsizlik halleri,minik balım MEVAm ateşlenince geçti bitti...tüm derdimi unutturdu..çünkü şu an hayatımda onun iyilrşmesinden daha acil ve önemli bir şey yokmuş gibi...

faranjitimiz azdı...ateşimizin en düşük hali tüm gece 38.5 tu..nerdeyse hiç uyumadan sabahladım..bugün bir iğneden sonra biraz sakinleşti balım..maalesef antibiyotik yolu göründü bize gene...

annem hep derdi ki ''siz hiç hasta olmasanız sizin yerinize ben olsam''...anne olunca anladım ki   çocukları hasta olunca anneler daha da hasta oluyor...içleri daha da çok acıyor..çünkü evladın kıvranıyor sen bir şey yapamıyorsun:(((

Allah dermansız dert vermesin inşaallah....

12 yorum:

canan beycan dedi ki...

geçmiş olsun miniğime.Anneler de ayçiçeğinin yüzünü hep güneşe döndüğü gibi yavrularına dönüyorlar.Onların güneşi de yavruları.onların keyifsiz olması henem boynumuzu büküyor.Üzülmeyin Allah daha büyük dert vermesin.Bunlar gelir geçer sevgiler..

Gökce dedi ki...

sağolasın canım
ahh biz anneler:))

esrates dedi ki...

çok geçmiş olsun annesi, onlar hasta olunca dünya duruyor sanki, zaman geçmek bilmiyor. Bizde de benzer manzaralar mevcut . en kısa zamanda cıvıldasın yine miniklerimiz:)))

kardeşler-nikahşekeri dedi ki...

Çok geçmiş olsun..En kısa sürede atlatırsınız umarım..Sevgiler:)

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

geçmiş olsun allah şifa versin.

blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

geçmiş olsun allah şifa versin.

blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim

Gökce dedi ki...

çok teşekkür ederim herkese:))güzel yorumlarınızla sevindidiniz beni

mndlna dedi ki...

Çok geçmiş olsun :(

Mutlu Et dedi ki...

ne güzel söylemişsinn vallaha öyle isim çok değişik geldi anlamı nedir merak ettimde

odaatolye dedi ki...

Merhaba,
geçmiş olsun.Size mail attım,dönüşünüzü bekliyorum...

Gökce dedi ki...

meva nın anlamını mı sordun tatlım acaba?

meva şehitlerin gittiği cennetin adı veya o cennetin bahçesinin adı....hangisi olursa olsun ben çok sevdim hem de ilk kızımın adına uygundu...sevgiler..

Gökce dedi ki...

sevgili odaatölye sonunda ulaşabildik birbirimize çok sevindim:)))eşekkür ederim