13 Nisan 2012 Cuma

dursun usta-siteler

 geçenlerede mutfağıma köşe takımı almak için sitelere gitmiştik...gez toz derken alış işini halledip dönemek üzere iken çocuklar acıktı..hadi bir şeyler atştıralım dedim ama eşim sitelerde harika bir kuru fasülye lokantası olduğunu söyledi.  haydeee gittik dursun usta ya ..açıkçası ben ''yahu bir kuru fasülye ne kadar lezzetli olabilir ki '' tarzı düşünceler içindeyken ustam çekti bize birer süper 4lü....,



işte o süper ötesi dörtlü...gerçekten harika bir fasülye...pilav iyi kavurma süper...beraber harikalar....iyi ki uğramışız valla..








                    
                                                                                        personel çok cana yakın.. tam benim sevdiğim  küçük, sıcak,samimi yer.....tavsiye edilir....

bu harika lezzetin adresi de..... Karacakaya Caddesi Yağız sokak No:9 Siteler Ankara

3 yorum:

medura dedi ki...

Afiyet olsun Gökçe'cim

medura dedi ki...

Köşe takımı aldınız mı peki?

Maviada dedi ki...

blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim