27 Nisan 2012 Cuma

o bir efsaneeeeeee

 bence gelmiş geçmiş en iyi  10 türk dizisi arasına kesinlikle ilk numaralardan giriş yapabilecek bir dizi..olayların akışı, senaryo harika..oyuncuların büyük kısmı çok iyi...arada vasat hatta vasat altı olanlar yok değil...ama olsun onlarda bu absurd komedide eriyip gidiyorlar...
dizi aslında ki kısımdan oluşuyor..ilki eski leylalı dönem..ikincisi yeni 2 leylalı dönem...açıkçası ben eski leylayı beğenmesemde o dönem daha iyiydi sanki....hatta ''ardayım ben arda'' fanları arasında sayılabilirdim .maalesef arda gitti, leyla gitti,zeynep gitti...ama dizi tam gaz beklenmeyen bir hızla devam etti...
olaylar o kadar hızlı değişiyor ki dizide bazen takip etmek zor olabiliyor....2 dakika çay almaya mutfağa gidip geliyorsunuz ve 'aa nerden çıktı bu vampir şimdi'' diyebiliyorsunuz mesela...

mecnun'u,  leylaları, ismail abisi, erdal bakkalı, yavuzu,dedeleri, iskenderiyle harika karakterler var dizide....ama en iyisi ismail abi......herkese lazım öyle bir ismail abi valla

her an şaşırtan , her an eğlendiren,kahkası bol, istediğinde oturtup hüngür hüngür ağlatabilen bir dizi LEYLA İLE MECNUN. eğer izlemediyseniz şiddetle tavsiye edilir.


ve söylemeden geçemeyeceğim ki müthiş Ferdi Tayfur şarkıları diziye serpiştirilmiştir...daha da ne olsunnnn

2 yorum:

Sevgi dedi ki...

bi izleyemedim bu diziyi ben ya.. en sonunda bana da baktırtcanız..

maksatsporolsun.blogspot.com dedi ki...

olaylarrr olayylarrrr