10 Mayıs 2012 Perşembe

blogger anneler

blog yazmaya başlayalı epey uzun bir süre oldu..ilk önceleri benim not defterimdi şekerli leblebi..yemek tariflerim,kızlarımın günlük hayatları,güne not düşülen herşeydi yanii.bir süre kapalı kapılar ardında yazdım kendi kendime..günlüğümdü benim..sonra bir kaç arkadaş blogu herkese açmamı böylece tarifleri kolayca alabileceklerini söyleyince başladı aslında şekerli leblebi...ve bir çok uzak mesafeli güzel arkadaşlıklar..ve bir gün nasıl oldu hatırlayamasam da BLOGGER ANNELER le tanıştım...sıcacık bir facebook grubu..sadece blog tanıtımı olmadı benim için bu grup...benim gibi bir çok anne daha varmış dedim evini bloga döken...bir çok yeni blog, bir çok blogger anne tanıdım...evet gemelde pek yorum yazmadan takip ederin blogları ama inanın bir çoğunuzu günlük ziyaret ederim..çünkü biliyorum ki hepimiz az çok aynıyız..kimi zaman ne yemek yapsam diye, kimi zaman çocuğumun bu dönemi tüm yaşıtlarında var mı diye, kimi zamanda ne okunur ne izlenir bileyim tavsiye alayım diye baktım...ama baktım. bakmadan duramadım  sıcacık blogger annelere...bu yazıyı okuyan herkesi de beklerim bir göz atmaya...


eee tabi böyle güzel şeyler kolay kolay çıkmıyor bilirsiniz..küçücük bir dantel ne emeklerle büyüyor,basit bir yemek ne emek istiyor...biz biliriz tabii biz anneyiz...emeksiz güzel iş ortaya çıkmaz...işte bu güzl oluşuma emek veren öyle bir blogger anne var ki, ne desek nasıl teşekkür etsek....fotoğrafik hatıralar-ülkü  bir çok zaman ayırıp,bir çok emek verip nakış nakış işliyor her iki blogu da..ellerine sağlık...

insanların birbirini anlaması  için yanyana olmak şart değildir...aynı duyguyu yaşayan bir çok anneyi sanal ortamda bir araya getirdiğin için sağol ülkücüm...

ve tüm blogger anne arkadaşlarım...hepinize sevgilerimi yolluyorum..iyi geceler...

7 yorum:

FotografikHatiralar / Ülkü dedi ki...

Gökçe'ciğim günaydın,
Şuan sabahın 07:00 si ve ben sabahki dersime hazırlanmak için erken uyandım programımı hazırlarken senin mailini gördüm ve bloguna geldim...
Yazını okuyunca o kadar içten duygulandım ve mutlu oldum ki yazmadan edemedim...
Bu günümü güzelleştirdiğini bilesin...
Yüreğini seviyorum senin güzel anne....

Sevgiler....

Sevgi dedi ki...

ne kadar güzel anlatmışsın.. gönlüne sağlık tatlım..
blogger annelerden geldim sizide beklerim..

Gökce dedi ki...

ülkücüm gerçekler işte.her günün çok güzel geçsin..

Gökce dedi ki...

sevgi hanım en kısa zamanda iadei ziyarete geliyoru.sevgiler

Yonca dedi ki...

Merhaba, blog yazmak gerçekten hem keyifli, hem de öğretici. Aynı şekilde blogları takip etmekte. Blogger annelerden geldim :)

Yonca dedi ki...

Merhaba, blog yazmak benim için de hem keyifli hem de diğer blogları takip ettiğim için öğretici. Blogger annelerden geldim :)

Ilknur Olmez dedi ki...

Ne güzel yazmışsın, blogger anneyim canım takipteyim, beklerim bloguma:))?)