18 Ağustos 2012 Cumartesi

bayramınız mutllu geçsin

ramazan boyunca yazmama ,sadece okuma kararı almıştım...çok fazla vakit kaybetmek istemedim bilg başında...yapabileceğim kadar çok odaklanmak istedim çünkü Ramazan-ı şerif e....ve işte bitti..güle güle Ramazan..bakalım seneye kimler  buluşamayacak seninle...bir daha bu zavki yaşayabilecek miiyiz bakalım... başı rahmer, ortası mağfiret sonu da kurtuluş olmuştur inşallah cümlemize...Rabbim oruçlarınız,hatimlerinizi,namazlarınızı,sadakalrınızı gani gani kabul etsin inşaallah...şimdi sıra bunu kutlamakta...

HERKESE  ŞEKER TADINDA MUTLU BİR BAYRAM DİLERİM....

5 yorum:

tubanne dedi ki...

İyi Bayramlar:))

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle... mutlu bayramlar....

BERIL dedi ki...

Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve sizi "blogger anneleri" nden buldum "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

http://momsblognote.blogspot.com/

Berna Yıldız dedi ki...

Merhaba Takiptesin
BLOGU OLANLARA DUYURULUR !! Şirin Gurme BLOGLARINIZI TANITMAYA hazırlanıyor sizde yer almak isterseniz facebook sayfamızı takip edin https://www.facebook.com/SirinGurme ilerleyen günlerde çalışmalarımıza başlıyoruz !!

Berna Yıldız dedi ki...

Merhaba Takiptesin
BLOGU OLANLARA DUYURULUR !! Şirin Gurme BLOGLARINIZI TANITMAYA hazırlanıyor sizde yer almak isterseniz facebook sayfamızı takip edin https://www.facebook.com/SirinGurme ilerleyen günlerde çalışmalarımıza başlıyoruz !!