7 Ekim 2012 Pazar

merhaba

zaman geçiyor...hem de çok hızlı geçiyor..

eee peki nerelerdeyim ben...uzun ve zor bir tatilin ardından , hergün ''ha başladım ha başlayacağım bloga '' derken, ancak bugüne kısmet oldu yeniden merhaba demek...uzun zaman görmediğiniz eski bir arkadaşı görünce hem herşeyi birden anlatmak istersiniz hem de nerden başlayacağınızı bilemezsiniz ya aynen öyleyim işte...ne yazsam bilemiyorum ama yazacak çok şey var...bugünlük bir merhaba deyip kaçma planındayım...malum pazar bugün bizim evin en yoğun günü.

çamaşırlar halledilecek,okul kıyafetleri ütülenecek,haftalık bir kaç kap yemek hazırlanacak,ödevler tamamlanacak vs. vs..  yazarken bile yoruldum..

         ağzınızın tadı hiç bozulmasın.....

3 yorum:

Meliha Duran dedi ki...

özlemiştim seni:)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

hoş geldin....

Gökce dedi ki...

teşekkür ederim :)))