21 Aralık 2011 Çarşamba

fırında tavuk pirzola

Ankara yağmurlu bu sabah. haniyağmurlu sabahların bir sıkıntısı vardır ya aynen öyle bunaltıcı, yorucu görünüyor dışarısı. tam olarak pencereleri açıp kahve içme zamanı bence....
tavuk pizola tarifim var bugün. eskiden genelde pirzolaları paneli yada başka türlü kızartırdım. fırına atmayı hiç düşünmemiştim. ama en son fırında yapışımdan sonra artık bir daha kızartır mıyım bilmiyorum açıkçası.

borcama yuvarlak dilimlediğim patatesleri dizdim. arpacık soğan ve biber de koyarak pirzolaları en üste dizdim..2 tane defne yağrağı koyup salçalı suyunu döktüm. ilk yarım saat üzerini folyo ile örterek pişirdim.sonra folyoyu çıkarttım yarım saatte böyle pişti. 
sonuç enfes hem görüntü hem tat harika. misafire hazırlanabilecek el oyalamayan pratik bir yemek ..
ağzınızın tadı hiç bozlmasın, hepinize afiyet olsunnnnn

2 yorum:

mndlna dedi ki...

Tadı garanti hayat kurtarıcı bir tarif, ellerinize sağlık:)

buzlubadem dedi ki...

eline sağlık canım benim :)