6 Mayıs 2009 Çarşamba

Kitap Kurdu


Kitap okumazsam kendimi eksik hissetmişimdir hep. hep yarım kalmış hissi olur bende. ne tür olursa olsun okurum. beğendiğimi ikinci hatta üçüncü kez okurum. tabii bazen içine giremediğim benimseyemediğim kitaplar olduğu gibi (( maeve binchy-aşkı yarın yaşayacaksın kitabını çok istememe rağmen okuyamadım )) ilk sayfasından başladığım anda hemen bitirme hissi ile dolup taştığım kitaplar da oluyor.
Tess Gerritsen'in Cerrah kitabı işte böyle bir kitap. ilk sayfayla alıyor sizi içine. son dönemde okuduğum en iyilerden biri. yani 3 kez okunmayı hak ediyor.
anlatımlar harika. yer tasvirleri o kadar müthiş ki olay yerini kafamda tam olarak canlandırabiliyorum. Hemingway den sonra bana en lezzetli gelen tasvirlerdi cerrahtakiler. mutlaka okuyun, okumamak kayıp olur.
Cerrah tan sonra büyük bir beklentiyle okudum yazarın yeni kitabı ''Çırak'' ı. sonuç hüsran, hayalkırıklığı. evet belki iyi bir kitap ama Cerrah'ın gölgesinde kalmış.çok beğenmedim yani.
bir yazarın bir kitabına hayran kalıpta diğer kitaplarında hayal kırıklığı yaşamak çok kötü. genede bekleyeceğim Tess Gerritsen'in bundan sonraki kitabını. umutlarla bekleyeceğim:)

Hiç yorum yok: