24 Kasım 2009 Salı

yoğun günler

baktım ki bayağı bir süredir yazmamışım.ilerde bakıp da neden yazmadım acaba diye düşünür müyüm acaba. elimden geldiğince uzun süre devam ettirmek istiyorum çünkü bu blogu. kızlarım agüzel bir anı kalsın benden diye:)

uzun zamandır yazmadım çünkü çok yoğun günler geçirdim. iki kuzu birden hastalandı aynı anda hemde...iki çocuk sahibi anneler bilirler çocuğun hastalanmasından daha kötü olan şey ikisinin birden hastalanmasıdır. ikiside anne şefkati istiyor ama anne ikisine birden çok zor yetişiyor:( ama gerçekten de sakin kafayla düşündüğüm zaman Rabbim o dar zamanlarda bence zaman genişletnesi ve anneler özel bir güç veriyor. hem bedenen hem manen hem de sinirsel bir güç.

ikisininde ateşleri 39 un üzerindeydi genelde. malum grip miydi değil miydi bilemiyorum ama çok süründük hastanelerde. küçüğün ateşini ancak soğuk banyo ile düşürebildik. tabii yavrularım perişan oldu ama Allah a binlerce şükür ki geçti artık.Rabbim daha beterini çaresiz olanını vermesin inşaallah.

atdından ben hastalandım. yorgunluktan düştüm sanırım. sağolsun ki eşim iyi baktı 2 günde ayaklandım. sonrasında kardeşim askere gitmeden önceki el öpme turları dahilinde bana geldi. canım benim ya askere gidiyor. annelere çocukları hiç büyümez ya benim kardeşimde bana öyle. 25 yaşında ama bana göre daha küçücük çocuk nasıl yapacak askerlik:) Allah hayırlısıyla gidip gelmeyi nasip eder inşaallah. ona ve cümlesine.

işte böyle bayağı yoğun günlerdi.kardeşim bugün gitti yanımdan. kızlar dayı hastası ardından çok ağladılar.ama gurbet böyle birşey işte:(

3 yorum:

buzlubadem dedi ki...

Geçmiş olsun Gökçe'cim. Kardeşini de Allah kavuşursun.
Ben de hasta oldum, tam grip aşısı olmama gerek yok diye seviniyordum ki, bu başka bir şeymiş. Doktor öyle tahmin etti yani. Bakteriyel birşey bulaşmış. İzmir'de bu çok salgın, kim doktora gitse doktor aynı şeyi söylüyor; domuz gribi değil, enfeksiyon bulaşmış.
Allah beterinden korusun.
Aşı konusunda da iyice kafamız karıştı, bugün doktor çok tavsiye etti ama aşı olmayan birçok doktor da var. Oooof of :S

Gökce dedi ki...

geçmiş olsun ablacım. aşı konusunda bende çok kararsızım. ama sanırım biz ailece atlattık. doktorlar bile bu konuda ortak görüş belirtemezken karar vermek oldukça zor. rabbim dermansız dert vermesin kimseye.

Alime dedi ki...

49. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://gelibolu17.blogspot.com

Tarafından Hazırlanmış Olan Porselen Demlik Çay Saati İçin

7 Aralık 2009 - 21 Aralık 2009

Tarihleri Arasında

http://mutfaktasanat.blogspot.com

Yani Ben Yapacağım

Siz Sevgili Arkadaşlarımı ve Katılmak İsteyen Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum..

Tariflerinizi Hazırlayarak ve Tarifinize “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 49. HAFTA” Başlığını Yazarak Sayfanızda Yayınlamanızı ve Bana Yorum Bırakmanızı Rica Ediyorum.Seni ve Bu Yazıyı Okuyan Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum.Etkinliğimize İstediğiniz Kadar Tarifle Katılabilirsiniz.Şimdiden Katılımcı Arkadaşlarıma Çok Teşekkür Ediyorum.Etkinliğimize Yemek Gönderilmemesini Rica Ediyorum.
Lütfen Çayın Yanında Verilecek Tarifler Olmasına Dikkat Edelim.

Etkinlikte Ev Sahibesi Olmak İsteyen Arkadaşlar Lütfen
http://gelibolu17.blogspot.com
Arkadaşımıza Yorum Bıraksınlar…
Sevgiler