23 Aralık 2009 Çarşamba

Tess Gerritsen_Günahkar


"Tüyler ürpertici. Doktor Gerritsen'in morguna hoş geldiniz."
Publishers Weekly

"Cinsellikten doğan suçluluk duygusuyla harmanlanmış görkemli cinayetler."
Kirkus

"Son derece heyecan verici. Bu kitabı elinizden bırakamıyacaksınız."
Mo Hayder

"Vurucu cümleler eşliğinde yürek hoplatan bir gerilim. Gerritsen her yeni
romanında, işinde daha da ustalaştığını kanıtlıyor."
The Drood Review

"Gerritsen, insan ruhunun derinliklerinde saklanan gizleri gün ışığına
çıkartmayı başaran hayal gücüyle, Edgar Allen Poe ile H.P. Lovecraft arası
ilgi çekici tarzıyla ses getiriyor."

Chicago Tribune

"Gerritsen'den tuhaf bir şekilde insanı içine çeken, korkutucu ve gerilim
yüklü bir roman daha."

Booklist

"Gizemler ardına saklanmış, korkutucu ve çekişmeli bir mücadele."
Kirkus


bir iki laf da ben edeyim bari Günahkar hakkında.

''çırak''tan iyi ''cerrah'' tan kötü...

tıp içeriği çok fazla ama aksiyon çok çok az.

yer seçimleri iyi, ama yer betimlemelri kötü.

her zamanki gerritsen dehası var.kitap aniden içine alıveriyor seni.bir an önce bitirmek ama bittiği anda da başa dönmek hissi uyandırıyor.

çevirinin kötü olduğu hakkında söylentiler duydum ama ben yorumsuzum.orjinalini görüp te çeviriye laf atacak kadar ingilizcem süper değil henüz(henüz diyorum çünkü bu arada ingilizce çalışmaya karar verdim)

yani kitap genel olarak vasatın çok üzerinde ancak sanırım Gerritsen den daha iyisini bekliyordum.

Hiç yorum yok: