8 Şubat 2010 Pazartesi

su çiçeği

sabah 4.35
ateş 39.1
annelik zor zanaat
uykusuz geceler...
yıpranan sinirler...

15 tatilin ilk günlerinde büyük kuzu su çiçeği oldu.ateş ve kaşıntı yedi bitirdi bizi.öğrendimki su çiçeği en bulaşıcı hastalıklardan biriymiş.4 günde çiçekler çıktı ,sulandı. sonra sönme zamanı geldi. 10 günde atlattık Allaha şükür.
şimdi sıra küçükte. doktorumuz bu mikrobun aynı evde bulaşmama ihtimalinin neredeyse olmadığını söylemişti zaten. bekleniyordu bu hastalık amma herkes küçüklerin daha rahat geçirdiğini söylüyordu. lakin bizde hiç öyle olmadı.minik bal çok daha şiddetli geçiriyor. bugün çiçeklerin 4. günü.ben 2 gecedir uyumuyorum. balım kaşınmaktan kendini alamıyor. her elini tuttuğumdada uyanıp ağlıyor.büyük kuzu kaşımadan izsiz tlattı. inşaallah minik balda da herhangi bir iz kalmaz.

ne tuhaf değil mi? uykusuzluk başıma vurmuş durumda.ama tek düşündüğüm bebişimin rahat bir gece geçirmesi.annemde içerde eminim ki ben uykusuz kaldım diye üzülmekte.....
annelik zor zanaat
ama dünyevi en harika duygu

7 yorum:

buzlubadem dedi ki...

Allah şifa versin Gökçe'cim.

yeşim dedi ki...

geçmiş olsun gökçecim...su çiçeği ağır bir çocuk hastalığı...benim kızlarımda aynı anda çıkarmışlardı.yalnış anımsamıyorsam doktorumuz pembe renkli bir sıvı vermişti kaşıntı için onu kullanmıştım...iyide gelmişti...öyle böyle büyüyecekler Allah her daim sağlık versin canım.güzel ve hayırlı bir hafta diliyorum.sevgiler....

sarmaşık dedi ki...

Çiçeklere çok çok geçmiş olsun, zor sıkıntılı zamanlar Allah size de kolaylıklar versin, yavrularınıza Şafi ismiyle şifa olsun inşallah..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun...

SERRA dedi ki...

Evet Betül'de 6 yaşında geçirmişti.Allah size kolaylık ,miniklere de şifa versin..Şimdi geçirmezlerse okul açıldığında geçiriyorlar , şimdi geçirmesi daha iyi değil mi?

Gökce dedi ki...

herkese çok teşekkür ederim.evet zor oluyor ama geçiyor işte. kalansa değişmiş huylar:(
güzel dilekleriniz ve dualarınız için çok sağolsun.
okul zamanına göre şimdi geçirmesi evet daha iyi serra cım. ama benim minik henüz tam laftan anlamadığı için çok kaşıdı inşaallah iz kalmaz.
sevgierimle öpüyorum hepinizi

Adsız dedi ki...

selamun aleykum,

su cicegini benim buyuk kizim gecen sene haziranda cikarmisti.ama kucuk kizima bulasmadi.:)banyo yaptirinca su cicegi cogaliyormus,bende yaptirmamistim,bir kac cicekle atlatmisti.yuzunde biraz iz kaldi,ama olsun.sukur iyilesti.

cok gecmis olsun yavrulariniza.simdi daha iyilerdir eminim.:)

hayirli gunler.