6 Nisan 2010 Salı

Colgate sensitive pro-relief

colgate sensitive sağolsun bana güzel bir koli yollamış içinde bir sürü numunenin bir normal boy diş macunu ve bir adet diş fırçası olan.. eee nede olsa ben bir fikri mühimim. benim düşüncem, deneyimim önemli:) tabii bende boş durmadım hemen denedim. öncelikle açık konuşayım diş fırçasını pek beğenmedim. çok yumuşak ben bşiraz daha sert diş fırçası tercih ederim. amma velakin diş macununu çok beğendim. deli gibi keskin değil kokusu tam kıvamında. diş eti hassasiyetim olduğu için bana çok iyi geldi macun.
numuneleri dağıtsam mı acaba dağıtmasam mı diye düşünürken::)) ( şaka tabii) konu komşuya dağıtım hepsini olmasada büyük kısmını. birkaçını da eşimin iş gezileri için ayırdım. genel olarak konu komşu beğendik biz colgate sensitive pro-relief i. herkese tavsiye ederim. çünkü diş sağlığı çok özen gösterilmesi geren noktalardan biri.

Hiç yorum yok: