1 Haziran 2010 Salı

boykot listesi

BU GÜN BEN FİLİSTİNLİYİM..!!!
Yüregim Gazze, bedenim bomba yanigi, üzerimde canavar uçaklar, kan gölünde boguluyorum…
Sürgünüm!
Mülteciyim!
...Kendi topragimda evsiz, aç, susuz, perisanim! Ibadethanem bombalaniyor!Evler bombalaniyor!Ben insanim diyenlere sesleniyorum: Çigligimi artik duyun!Onlarca yil degil, bir bes dakik...a kendinizi b......enim yerime koyun!
Ben Filistinliyim diye bagirin!




ben kararlıyım boykotumu yapmaya yav da devam etmeye diyeyim.uzun süredir kendimce boykot etmeye çalışıyorum ama deliyordum ara sıra alışverişlerde. artık kesinlikle ve inşaallah delmeyeceğim lşisteyi.çok kızgınım çokkk

8 yorum:

NiLaY dedi ki...

teşekkürler liste için..

yeşim dedi ki...

2 gündür çok üzgünüm çok kızgınım…
yazıklar olsun insanım diyen bizi her defasında soykırımla suçlayan tüm dünya insanlarına…yazıklar olsun biz ermeniyiz diyip her defasında ahkam kesen kendi insanı canice öldürülürken ses çıkarmayan o aydınlara…
yazıklar olsun bu islami bir yardımdı bizi ilgilendirmez diyen tüm medeni avrupaya….
yazıklar olsun….
dilerim yeniden yaktıkları bu fitne ateşini Rabbim tez zamanda söndürsün onları öyle bir çalkalayıp öyle bir silkelesinki taş taş üstünde kalmasın…. tüm dünya devletleri de ibretle seyretsin Yüce Allahın tokadını….inşallah …

Adsız dedi ki...

selamun aleykum.

bir benle cok sey olur.nasilki bir bulnet yildirimdan bir yigit olmussa,nasilki demet tezcandan bir mucahide olmussa,senden benden de cok sey olur kardesim.doktor olamayiz,polis olamayiz,ama mucahideler olabiliriz.bizler ALLAHin izniyle hic bir cikar gozetmeden ciktik yola.bu boykotun ve zulmun donusu yok.bugun boykotu biraksak,israil yarin zulmu birakmayacak cunku.

rabbim sana ve bizlere yardim etsin.nasilki bir damladan gol olmuyorsa,bu ummet birlesip boykot etmedigi muddetcede israil yok olmayacak.

rabbim e emanetsin

arzu dedi ki...

s.a.
BENDE BUGÜN FİLİSTİNLİYİM !!
duyarlılığın için Allah senden razı olsun kimi bloglarda adı bile geçmiyor :((

selam ve dua ile

Unknown dedi ki...

listenin bazısını almıyordum bilinçli olarak onların dini imanı para belki böyle imana gelirler .

SERRA dedi ki...

canım
listeni sayfama link verdim ,bilgin olsun...

KUMSALDA dedi ki...

LİSTEYE BAKTIMDA KULLANDIM ŞEYLER BU TÜRKİYE GERÇEKTEN ÇOK BOŞ HİÇBİRİMİ TR MALI DEĞİL BEEEEEEEE YAZIK BE YAZIK HEPSINDEN VAZGECTIM BUTUN KEYFIMDEN ARTIK KARDEŞLIK GUNUDUR HERKESE ULASTIRIN BU LISTEYI HATTA KOPYALIYALIM BASIP ELDEN BILE DAGITALIM BAYLAR BAYANLAR

Gökce dedi ki...

bu konuda hassasiyet gösteren tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim binlerce.
lütfen daha çok dağıtalım bu listeyi ki daha çok kişi bilinçlensin