21 Kasım 2010 Pazar

kaşarlı kıymalı ekmek

evetttt bayram bitti...

nasıl yoruldum  anlatamam.hala kendime gelemedim.yarın herşey normale dönüyor .uyuma uyanma,yemek saatleri düzenimize kavuşuyoruz.uzun bir tatil geçirdik iyi oldu ama ankara dışına çıkamadık:( ben biraz uzaklaşmak istiyorum hafta sonu bile olsa iyi gelecek ama nerdeeee???
neyse .....
bu arada tatlı kuzum DİLAM okumaya başladı. çok şirin. sürekli bir şeyler okumaya çalışıyor.küçük hanım MEVAM sürekli ablasını taklit edip elinde bir kitapla vıdı vıdı ediyor:)bazen ev  sessizken  DİLAM okulda MEVAM uykudayken gürültülerini özlüyorum.Rabbim onların varlığıyla da yokluğuyla da sınamasın inşaallah.

işte bir kahvaltı alternatifi size. hazır et bol ve ucuzlamışken:)
ekmekleri ince dilimliyoruz. bir tabağa sıvıyağ koyup ekmekleri ona batırıp ekmelerin yağlanmasını sağlıyoruz.üzerine istediğiniz şekilde kavrulmuş kıyma (ben soğan biber kıyma bol baharatla kavuruyorum)  ve rendelenmiş kaşar koyuyoruz. fırına verip kaşarlar eriyinc çıkarıyoruz.
afiyet bal şeker olsun.
Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın

2 yorum:

çeşnici Handan dedi ki...

Haftasonu kahvaltısı için harika bir seçenek olmuş.Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Süper bir tarif olmuş,lezzeti de harikadır eminim....
Hazır et bolken mutlaka denemek lazım :)
Mutlu haftalar diliyorum..
sevgilerimle..