23 Ağustos 2009 Pazar

Sosis Tava



Ramazanın gelmiş olması çocuklu evlerdeki kahvaltı krizine engel olmuyor maalesef. her sabah uyanırken , hiçbir şeyi doğru dürüst yemeyen kızıma ne yapsam diye düşünmek çok can sıkıcı:( evlat işte ama her gün değişik birşeyler bulunuyor mutlaka.. ee tabii annelik kolay değil. bu aralar son favorimiz sosis. evet sağlıksız olabilir ama haftada 1 veya 2 kere yenilebilir diye düşünüyorum. öncelikle sosislere yatay birer çizgi atıyorum bıçakla.sonra kızgın sıvıyağa koyup 2-3 dakika kavuruyorum. ardından biraz ketçap ve sıcak su ilave edip, tavanın kapağını kapatıyorum. sosisler şişnce oldu demektir. arada ketçap yerine salçada koyuyorum ama ketçapla daha lezzetli oluyor.yanınada küp patates kızarttım mı alın size harika bir kahvaltı. afiyet olsun.

Hiç yorum yok: