7 Ekim 2009 Çarşamba

Tatilde Annelik




Bu sene normale göre bayağı bir fazla tatil yaptım. hepsi ayrı ayrı güzeldi. ama son tatil küçük kuzunun minnacık dişi sayesinde kabusa döndü:( düşmeyen ateş, sürekli ağırıp ağlamalar ve en kötüsüde benden başka kimseye gitmemesiydi sanırım. o yüzden ben pek bir şey anlayamdam tatilden ama Allah a şükür ki eşim ve büyük kuzum için güzel bir tatil oldu sanıyorum. havaların soğumaya başlamış olması beni korkutmuştu ama Antalya da hava çok güzeldi. deniz sıcacıktı. otel çok güzeldi. yolculuk çoook uzundu. ama geldi geçti işte hepsi bana kalansa tatil hatırası küçük kuzunun bağırışları oldu:)

anne her yerde anne...bu işin tatili , bayramı, özel günü yok. hiçbir karşılığı da yok. çok yorucu. çok can sıkıcı. ama bir o kadar da harika. o kadar güzel ki anne olmak her tür sıkıntıya değiyor. Allah herkese nasip etsin.

Hiç yorum yok: