3 Mayıs 2010 Pazartesi

ben ve dizilerim


dedim ki madem ki tüm hayatımdan bir günlük bu ve ilerde okuyup hatırlamak istiyorum herşeyi yazalım bakalım. ne yazsam diye düşünürken izlediğim dizileri yazmayı uygun gördüm. türk dizileri bayınca beni (malum her dizide aile içi aşk konusu işleniyor bu ara) yabancı dizilere sardım. teker teker konusu açıldıkça yazacağım zaten. ve işteee ilki...
son günlerimin en heyecanla beklediğim dizisi.''THE VAMPIRE DIARIES''

Vampir günklükleri, adı üzerinde vampirlerle alakalı bir dizi. aşk,tutku, entrika falan bolca var. ama gerçekten çok heyecan verici buldum ben diziyi. dizinin fan sitesi de var ve müthiş bir fan sitesi bence. şu ana kadar gördüğüm en iyisi.
bence dizinin en ilginç yanlarından biri dizinin geçtiği bölgede hiç çirkin insan yok. kızlar süper güzel. erkekler çok yakışıklı. sanırım vampirlerin tercih önceliği çirkin vatandaşlar:) hani eski korku filmlerinde ilk ölenler gözlüklü yalnız ve çirkin olan oğlandır ya.... o misal işte.
dizinin görüntüler harika.eğer twilight izlediyseniz ve beğendiyseniz tam size göre.
bir şey daha. dizi bir kitap uyarlaması ama kitapla tam birebir örtüşmüyormuş ben okumadım, okuyanların yalancısıyım.ve diziyi twilight kopyası görmeyin çünkü twiligt tan önce çıkmış kitap:) izlerseniz fan sitesinde şu ana kadar ki 20 bölümün de altyazılı online izleme fırsatı bulunuyor. iyi seyirler

2 yorum:

medura dedi ki...

Bizim evde de yerli diziler tutmuyor, yabancı film, polisiye olanlar ilk tercihimiz. Dizi olarak da Lost ve Flash Forward'ı takip ediyoruz zaman buldukça.
Bir de Bloobnerg'teki Kelime Oyunu, bizim evdeki adıyla "Harf Alıyım" :)

tılsım dedi ki...

ah vakit olsa..izlemeye izlemeye tv.nedir onu da unuttum galiba:)
misafirlikte filan denk gelirse bakıyorum ben de türk malı nın ilk bölümlerine denk gelmiştim fena değildi..acıklı yapıcaz diziyi diye uydurmadıkları şey kalmıyor ya gülsek mi ağlasak mı bilmem.eski türk filmlerine laf atarlar ya ben bu dizileriden daha çok seviyorum onları:) denk gelirse tabii