10 Mayıs 2010 Pazartesi

domestosla lekeler gitti nihayet

bir fikri mühim olarak hijyen konusunda her zaman tercih ettiğim domestos markası bana yeni leke gidericisini göndermişti. çamaşır makinasında geldiğinden beri kullanıyorum. memnun kalmıştım amma velakin asıl farkı bugün anladım.
malum evde iki çocuk olunca lekeler geçit vermiyor bize. sağolsun deterjanlar çoğu lekede etkili olsada öyle lekler oluyor ki ne deterjan ne kaynatma aman vermiyor.benim küçük kuzu kırmızı lahana urşusuna bayılıyor. ee henüz tam olarak çatalı düzgün kullanmayı beceremiyor olduğundan turşunun tüm suyu üzerimizde kalıyor. diyeceksiniz ki önlük tak. olmuyor işte anneler bilirler. çoğu zaman meva hanım reddediyor önlüğü. kimi zaman ben unutuyorum derken bu turşu suyundan sıkılmıştım artık. renkli ev kıyafetlerimizin çoğunda çamaşır suyu lekeleri oluyordu. işte bugün o kıyafetlerden ikisini domestos kir çıkarıcının içine koydum. yarım saat beklettim ve inanılmaz gerçekten çıkmıştı leke. artık domestos leke çıkarıcı bizim evin demirbaşlarından olmuştur:)

fotoğraf makinamdaki arıza devam ettiği için resim koyamıyorum maalesef.sevgilerle

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Şekerli leblebim Allah çocuklara uzun ömür versin de döküp saçsınlar canları sağolsun

Adsız dedi ki...

gökçecim ben bu konuya yorum yazdım diye hatırlıyordum acaba gönderemedimmiydi bğlantı giidip duruyordu..
yeter ki yesinler kuzular diye anneler herşeye katlanıyor değil mi? annem eskiden habire kaynatırmış..erken gelmişim dünyaya diyor da başka bişey demiyor böyle kolaylıkları görünce:=)
canım hayırlı cumalar dileyerek bir ödülüm olduğunu haber vereyim..
selam ile..

Gökce dedi ki...

evet canlarım ya ALlah sağlık nasip etsin de onlar döksün saçsın bana da yeter. sevgilerimle öpüyorum ikinizi de