10 Kasım 2010 Çarşamba

kabak çintmesi

herkese günaydınlar ve güzel bir gün diliyorum. bugün baktım da yamaya ne kadar uzun aralar verdiğimi farkettim. anca işte. düzenli girdisi olan blogger arkadaşları kutluyorum canı gönülden. valla ben yetişemiyorum.zaten benim minik balık bilgisayar başına hiç oturtmuyor beni. bu aralar tamamen bana bağımlı halde.bir an ayrılmıyoruz. o yüzden o uyuynca da diğer işlerimi falan yapayım derken bilgisayara hiç zamanım kalmıyor.bu annne düşkünlüğü dönemi ne zaman geçer acaba. yapışık ikizler gibiyiz bu ara. dün kızılaya gitti bayram alışverişine. meva hanım arabasında keyif çatarken bile iki dakikada bir '' anne öpüüümmmm'' diye sordu durdu.ama çok ta tatlı soruyor:)))
bugün ki tarifim çok sevdiğim bir arkadaşımdan. ben bizimkiler etsiz sebze yemeği çok sevmez diye öğlenlerde falan yapıp kendim yemiştim hep ama herkes sevdi yemeği.unutmayalım hatırlayalım diye yazayım dedim. ama eminim herkes bir iki küçük değişiklikle yapıyordur bu yemeği
         KABAK ÇİNTMESİ
küp doğranmış kabak, soğan ve  biber zeytinyağında kavrulur. arada karıştırarak pişirilir.sulanınca biraz domates salçası eklenip tuz atılır. suyunu çekene kadar çok kısık aeşte pişirilir.üzerine karabiber ve maydanozla servis edilir. yanına bir de ayran yaptınız mı hmmmmm  değmeyin keyfinize.

Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın. herkese sevgiler

4 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık bende çok severim ama adının bu olduğunu bilmiyordum

SERRA dedi ki...

BEN PİRİNÇDE EKLERİM ELİNE SAĞLIK, BURADA ÜZERİNE YOĞURT KONUR, SEVGİLER

sarımutfak-hande dedi ki...

BENDE SEVERİM
ELLERİNE SAĞLIK CANIM

çeşnici Handan dedi ki...

Harika olmuş of olsa da yesem ellerine sağlık.