25 Ekim 2010 Pazartesi

tabu devam

Kelime: Horoz
- Hani abi gece yatarız, sonra dalarız... yaniiii, nasıl anlatsam...
- Rüya mı abi?
- Yok değil... Hani sonra işe gitmeniz gerekir..
- Uyanırız..
- Hahhhh,... Nasıl uyanırız abi.???
- Telaşla uyanırız, geç kalmışızdır, alarmla uyanırız..... Sürer gider bu.
(Uzun sure sessiz kalır, kasılır eleman.....)
- Amannnn ne kasıyorum ya,... Civcivin babası!!
. - Horozzzzz!.
- Tam isabet..



Kelime : Uyurgezer
Kız : Bak hani ben gece yataktan kalkıyorum dolaşıyorum, yemek yiyorum, ama naaptığımı bilmiyorum filan.
Erkek : (Suratına bakarak) Ohaa! obez!!!
(Topluluk : mu-hah-ha-ha)
Kız : İğrençsin,... konuşmuyorum..

Kelime : 1 Nisan
- Abi, 31 Marttan sonra ne gelir ?
- 32 Mart
- Harbiden bravo yani... Senin gibi lamadan başka cevap beklenemezdi zaten..









kelime: kibirli
-: egemen nasil biri?
-: kendini begenmis
-: saskin
-: yuzsuz
-: geveze
egemen: durun ya!!!




Kelime: TERLIK
- neyle yurursun
- ayak!
- heh hani boyle ayaklarin usur altinda onlar olur bole yumsak yumsak
- koyun!!
- yuh onun daha kucugu ya, koyun dedi hoduk!
- kuzu!!!
- Allah belani versin pas!




Kelime: ZEBANI
- Allahin meleklerinden biri.
- Cebrail.
- ilk uc harfi cizgili bir hayvani cagristiriyor.
- zebrail?
- seni zebrail carpsin insallah!





kelime: TIMSAH
-abi boole hani kertenkele nedir
-hayvan
-ne cins hayvani
-surungen
-ok abi bu kertenkelenin birkac beden buyugu
- ejderha
-?!???!!(yuhhh)



kelime: van gogh (kulak tabu kelime)
-abi bu kisi bir organini kesen bir sanatci
-bulent ersoy!!!





kelime: okul
-biz nereye gideriz hergun
-bara… diskoya… sinemaya.. cafeye…bowlinge..
alisverise…gezmeye.. ay olmuyo boole baska sekilde anlat
-ailemiz bizi nereye gidiyo biliyor
-haaa okulaaa




kelime:kopekbaligi
-denizde ne olur?
-dalgaa!
-hayir ya oyle diil hani karadada var hav hav eder?
-ha kopek
-onun denizde olani?
-deniz kopegi!

Hiç yorum yok: