17 Şubat 2012 Cuma

kabaklı havuç salatası

   bu sene Ankara da kardan başımızı alamadık..ben çok severim zaten karı izlemeyi, oynamayı, kaymayı,kokusunu,duruşunu....ama sanırım doyduk bu sene artık sıcakları bekliyorum dört gözle valla..
  
   yazmıyorum canım istemiyor bu ara gene..

   bugün kuzumun çok sevdiği salatayı yapınca baktım görüntüde çok hoş dur bir foto çekeyim dedim, ardından da henüz taze taze iken yazıverem gariii  deyip sıvadım kolları..

  2 kabak(rendelenmiş)
  2 havuç(rendelenmiş)
  yoğurt
  mayonez
  tuz

malzeme basit..havuç ve kabağı kavuruyorum tavada az yağla beraber.soğuyunca yoğurtun içine koyuyorum. isteğinize bağlı da mayonez eklersekkkk tuzunu katınca hmmmmm...harika. ben üzerine dereotu doğruyorum çocukların yemediği tarafa da bol pul biber döküyorum...
   
  afiyet olsun.. dışarısı buz gibi olsada evinizin içi sıcacık mutluluk dolu olsun...

  ben şimdi içerde cıvıldaşan ev halkına katılmaya ve saklambaç oynamaya gidiyorum...

2 yorum:

mndlna dedi ki...

Ellerinize sağlık, hem lezzetli hem de sağlıklı.

Gökce dedi ki...

sağol canım