17 Mayıs 2010 Pazartesi

Semizotu salatası


ot olsun da nasıl olursa olsun yerim diyenlerdenim ben galiba. pek etçil değilim. eşimde et olsunda nasıl olursa olsun der. eeee böyle olunca yemek saçimi gayet zor oluyor. ama idare ediyoruz işte.

benim ve büyük kızımın çok sevdiği bir salatadır semizoytu salatası. ben yemeğini de çok severim şöyle bol sarımsaklı yoğurtla ne de güzel olur ama. cuma günü pazardan alayım da yapayım bari canım çekti.

semizotu salatasının tarifini zaten herkes biliyordur ama ben gene de yazayım bi.

semizotu iyice yıkanır ve elle ufak ufak koparılır. yeşilliklere mümkün olduğunca bıçak kullanmıyorum zaten daha kolay oluyor elle doğramak. üzerine süzme yoğurt dövülmüş sarımak tuz ve biraz da zeytinyağı eklenir.karıştırılr. üzeride cevizle süslenir. resimde cevizler yok benim bıcırıklar üstteki cevizleri temizlediler:))

afiyetle kalın

1 yorum:

BAL TATLISI dedi ki...

ben hem etcil hem otçulum otları özellikle kavurulmuş şekilde çok seviyuorum.
semiz otu salatasını eşimde çok sever.
evet elle doğrayınca daha pratik oluyor hemde bçak vitamin kaybına neden oluyor.
bücürlerede afiyet olsun ceviz çok yararlı.
ellerine sağlık